25 Eylül 2014 Perşembe

Arabaya Özel Havuzlu Paspas

Her gün işe gidebilmek için yaklaşık olarak yarım saat boyunca araba sürmek zorunda kalıyorum, bir sabah bir akşam yolculuğu olunca günümün tam bir saatini arabamın içerisinde yollarda harcıyorum. Arabada bu kadar vakit geçirince ister istemez araba ile bir bağ kurmuş oluyorum. Benim her gün o kadar yolu rahat bir şekilde gitmemi sağladığı için de arabama en iyi şekilde bakmaya çalışıyorum. Bu yüzden arabamın tüm bakımlarını zamanında ve en iyi yerlerde yaptırmaya dikkat ederim ve işime yarayacak tüm araba aksesuar modellerini de kullanırım. Bu araba aksesuarlarından sayabileceğimiz araba paspası, artık iyice eskiye başlamıştı ve yıprandığı içinde yolda sürekli olarak ayağımın altından kayıyordu.




Trafikte ilerlerken, özellikle sürünün ayağının altındaki paspasın kayması çok tehlikelidir. Bu paspas gaz pedalına sıkışabilir ve ciddi tehlikelere yol açabilir. Bu yüzden yeni bir araba paspası almak için internette dolanmaya başladım. 3d paspas dedikleri havuzlu paspas modellerini daha önce duymuştum ama hiç denememiştim. Bu havuzlu paspas modellerinin fiyatlarının da uygun olduğunu görünce bir set bunlardan almaya karar verdim ve Uzun yıllardır alışveriş yaptığım arabamaraba.com’dan satın aldım. Arabam için paspas tercihimi iyi ki havuzlu oto paspas modellerinden yana kullanmışım. Bu havuzlu paspas modelleri, eski paspaslara göre çok daha gelişmiş bir yapıya sahip. Özellikle sürücü için ayak dinlendirme dili olması ve konulduğu bölüme tam uyum sağlaması sayesinde kayma yapmaması en iyi özellikleridir. Bunun yanında havuzlu oto paspasın yanları içe doğru kıvrık olduğu için tüm çamur, kir ve sıvının paspasın üzerinde kalmasını sağlar. Bu da arabanın çok daha temiz kalmasına ve daha rahat bir şekilde temizlenmesine olanak sağlayacaktır.


Arabanız için çeşitli aksesuar ya da yedek parça modelleri alacaksanız, size tavsiyem bunları online alışveriş şirketlerinden almanızdır. Online alışveriş şirketlerinde bu tür aksesuarların fiyatları çok daha uygundur ve çok daha fazla modele ulaşabilirsiniz. Benim size tavsiyem arabamaraba.com’u kullanmanızdır. Buradaki alışverişlerimde hiçbir şikayetim olmadı. 1960 yılından beri sektörün içerisinde olmaları bana çok güven veriyor. Havuzlu paspas modellerini incelemek isterseniz, linke tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder